retroida.blogg.se

FÖLJ MED PÅ FÄRDEN IN I RETRO VÄRLDEN

Antikmässan 2019

Kategori: 506070tal, Antikmässa, Retroida, inredning, retrobloggare, retrolycka, återvinning

Retroida har för första gången besökt antikmässan och jag är fortfarande salig och lycklig över mitt besök. Glad över att det var uppdelat med antika föremål och retro. Mina ögon har fått möta ögongodis på riktigt! 
Allt de där man önskar hitta på loppisar och tokfynda fanns på mässan men såklart inte till fyndpris men söker man efter något och är beredd att betala en extra slant så är det toppen!!! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Det här blev mina fina köp! En bordslampa från theretrobrothers från Malmköping och en Ekeby kruka Paradisets antik från Bokenäset. 
Jag kommer framöver att besöka antikmässan varje år! 

Ni som inte varit där har fortfarande chansen.  (null)

Kommentera inlägget här: