retroida.blogg.se

FÖLJ MED PÅ FÄRDEN IN I RETRO VÄRLDEN

Antik & Samlarmässa

Kategori: 506070tal, Antik, Antikmässa, Retrobloggare, Retroida, Samlarmässa, möbler, retrolycka, retromönster, retroting, vintage

För några veckor sen var jag på en Antik och samlarmässa i Hudiksvalls ishall Glysis.  (null)

(null)

(null)
Jag hade inte en aning om vad jag hade att vänta mig. Men så fort jag klev innan för dörrarna och fick syn på allt så blev jag alldeles salig. Jag sa till mitt sällskap att jag kliver in i min retrobubbla ett tag. Jag hade 30 minuter på mig innan de stängde för dagen att titta igenom allt. 
(null)

(null)

(null)

(null)
Man önskar att man hade en förmögenhet! 
(null)
En riktigt charmerande lampa. 
(null)
Bumlingar & Teakmöbler. 
(null)
Den kända Mademoiselle stolen i svart. 
(null)

(null)

(null)

(null)
Blev erbjuden att köpa Lisa Larssons stora Lejon för 6000:- 
(null)

(null)

(null)
Pippi Långstrump figuren är en stor favorit. 
Den här mässan är återkommande och det blev jag så glad över så jag gick direkt in och anmälde mig själv att stå där nästa år som Retroida, så spännande!!!! 
Jag trodde att jag hade fotograferat mina inköp där men tydligen inte och tyvärr är jag inte hemma just nu så i nästa inlägg visar jag er vilka skönheter jag hittade.  
Hoppas ni alla får en fin kväll! 



Kommentera inlägget här: