retroida.blogg.se

FÖLJ MED PÅ FÄRDEN IN I RETRO VÄRLDEN

Saknar min blogg...

Kategori: Allmänt

Hej alla mina läsare. 
Jag behöver få stilla mitt bloggbegär en aning, saknar den. Det har inte blivit några loppisbesök på väldigt länge nu men snart ska hon introduceras för det :) 
För fyra veckor sen den 14/8 kl.17:57  kom vår lilla pärla till världen. Hon var 52 cm lång och vägde 3461g. Hon är alldeles underbar vår Vera Ester Iris. 
Vi fortsätter att mysa här hemma, lär känna varandra och skapar rutiner tillsammans. 

Vi får synas här på bloggen lite då och då, kanske inte lika aktivt som innan Vera kom. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. 

Ni som vet att jag älskar mönster, kolla vilken super snygg body jag köpt genom Tradera. 
Det finns så mycket fina barnkläder!

Må så himla gott tills vi ses igen! 

Kommentera inlägget här: