retroida.blogg.se

FÖLJ MED PÅ FÄRDEN IN I RETRO VÄRLDEN

Stillat loppisbegäret en aning

Kategori: 506070tal, Loppis, Loppisfynd, Loppislycka, Loppmarknad, shopping

Idag stillade jag begäret att gå på loppis litegrann. Det är ypperligt att gå på loppisar som höggravid har jag märkt. Jag tar mig sakta vankandes framåt och hinner verkligen se allt flera gånger om, att röra på sig är ju bra! Nackdelen är att man inte kan besöka så många som man vill då fötter och rygg till slut ger upp. Men jag är super nöjd med dagens besök och inköp!
På Häradsvallen i Trosa kommun såg det ut såhär idag. 
Jätte kul med många försäljare och besökare. Har nog aldrig varit med om så mycket folk där. Solen var också med oss en stund. Jag fortsatte mitt sökande efter en speldosa till pärlan och jag fann en, fast inte i retrostil som jag önskat men fin ändå. 
Sen kunde jag bara inte motstå den här necessären, vem skulle kunna göra det? 

Tanken var att Pärlan skulle få ha den hängandes i sitt rum men när jag tänker efter så kanske hon får låna den av sin mamma ;) 
Men en fin liten mössa ska hon få. 
Loppisbesök stillar inte begäret det ger mersmak! Vi får hoppas att den kommande veckan bjuder på fler. 


Kommentera inlägget här: