retroida.blogg.se

FÖLJ MED PÅ FÄRDEN IN I RETRO VÄRLDEN

Babybjörn babysitter från 60-talet

Kategori: 506070tal, Loppisfynd, Loppislycka, retrolycka, secondhand

Idag gjorde vi en liten utflykt till min mormor Ester på Lidingö. Påvägen dit går det ypperligt att stanna till hos Myrorna vid Ropsten. 
Det fanns mycket fint att titta på och jag hade nog köpt en hel del om jag hade haft större plånbok. 

På barnavdelningen hittade jag det som jag haft span på den senaste tiden. Jag trodde väll inte riktigt i min vildaste fantasi att jag skulle hitta en och i det perfekta tyget! 
Babybjörn babysitter 60-tal i gult med gamla klövertyget från Ikea!!! 

Vi tittade inte att alla delar fanns då vi hade en tid att passa. Jag hade nog inte lämnat den kvar heller oavsett för 90kr var den helt klart värd. 

När vi kom hem nu ikväll var jag väldigt ivrig att få ihop den! Men lite till min besvikelse fattas det en del baktill. 
Jag och min man får försöka spåna vad vi kan sätta dit istället eller om det kanske går att få tag i en som någon har liggandes hemma. 

Jag är iallafall jätte lycklig över dagens fynd ändå!!!! 

http://www.babybjorn.se/om-oss/var-historia/


KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2015-08-05 | 22:38:09

    Kanske ett plaströr från en galge en sån som man blåste ärtor i när man var liten😇

    Svar: Ja just de! Tack för tipset!😀
    RetroIda

  • Liza säger:
    2015-08-08 | 11:02:34
    Bloggadress: http://lizacorneer.se/

    Åh, men grattis! Förstår att du är överlycklig, vilket kap! :)

    Hoppas att du och mannen hittar på något :).
    Nu skall jag försöka vakna till med mitt kaffe :).
    Önskar dig en fortsatt fin lördag, jag har en jobbhelg denna helg. Hinns inte med så mycket annat då.

    Svar: Tack snälla Liza! :) Det är så härligt när man hittar det man letar efter. Vi har löst det på sätt och vis, kommer snart på bloggen ;) Hoppas du får en fin helg på jobbet!
    RetroIda

Kommentera inlägget här: