retroida.blogg.se

FÖLJ MED PÅ FÄRDEN IN I RETRO VÄRLDEN

Helgens loppisbesök i Hudiksvall resulterade i två inköp.

Kategori: Allmänt

I helgen som var besökte vi släktingar i kära Hudiksvall och självklart var jag på mina favorit ställen. 
Vid Håstaholmen fanns det till och med en hörna för min man ;)
Här köpte jag en ljusstake, Upsala Ekeby. 
Känner så väl igen den men kan inte komma på formgivaren. Någon som har en aning? 

Sen var vi hos röda korsett och där till min lycka har det blivit större!!! Nu säljer de även möbler.  Tog några bilder. 

Fräscht och med ordning. 
Jag såg två möbler som jag skulle velat köpa om vi hade haft plats i bilen...... 

Ett mönstrat bord! Och ett jätte fint sminkbord. 
Någon annan får bli lyckliga ägare till dessa :) 

En liten bit utanför Hudik svängde vi av mot en loppisskylt ( fast egentligen "missade" Johan skylten och vi fick vända tilllbaka ) Det var damen med sina fina saker i garaget som jag besökte i somras som hade öppnat igen. Hos henne köpte jag ett upplägningsfat, Vicke, Rörstrand. 

Inte många fynd med lika glad i glade Hudik ändå som levererar med så många loppisar! 


Kommentera inlägget här: