retroida.blogg.se

FÖLJ MED PÅ FÄRDEN IN I RETRO VÄRLDEN

Regnet det bara öser ner!

Kategori: Loppis

Jag är en person som älskar när det är lite gråmulet och tokregnar ibland. Idag var det en sådan dag, när jag lyckligt satte på mig mina gula stövlar och gick hemifrån imorse för att bege mig till jobbet. Gult är inte fult utan gult är kult! 
En regnig dag betyder också för mig att det är lite extra mysigt att gå på loppis. Så självklart blev det ett stopp på Fyndet i Haninge efter jobbet. 
Och lite loppande åt mig plus åt min svägerska blev det. 
Jag fann mig två lådor. 
En brevlåda som är en sparbössa. Jag tyckte att den var lite speciell och en plats åt den i teakhyllani retrorummet var given. Tio kronor var den helt klart värd!
En kartonglåda i finmönster kunde jag inte heller motstå idag för en tia. 

Till min svägerska hittade jag den här fina marmorklockan. Hon loppade förra veckan ett salt och pepparkar i samma stil. 

Någon annan som också loppisshoppat  idag i regnrusket??? 


Nu finns det några nyheter i min butik under fliken tyger www.retroida.com 
Varmt välkomna in! 


KOMMENTARER:

  • Malin säger:
    2014-09-23 | 19:59:54

    Fina stövlar !
    Vad är det för märke på dem ?

    Svar: Tack Malin!!!:) Märket på stövlarna är Tretorn. Köptes för några år sen på sportamore men när jag tittade runt där nu så hittade jag dom inte. Men däremot finns de på den här sidan :)
    http://www.footway.se/skerry-svinga-golden-rod.html?&gclid=CP261pym-cACFcHFcgodPLgAPQ
    RetroIda

Kommentera inlägget här: