retroida.blogg.se

FÖLJ MED PÅ FÄRDEN IN I RETRO VÄRLDEN

Vad är det här?

Kategori: Allmänt



Vem är formgivaren? Vad är det för signatur? Siffror?

Jag har letat i många många timmar ikväll utan att få något svar. Och jag som är så nyfiken på vad det kan vara. Jag har också tagit hjälp av min privata detektiv Sandra :) 
I veckan har jag läst några bloggar varit inne på många sidor och jag vet att jag sett gräddkannans serie med koppar. Men kan inte finna den igen. Har varit inne på signatur.se men där är det formgivare man söker på och orkar inte trycka mig in på allihopa. Jag skulle vilja ha en sida samlad med alla signaturer och stämplar som finns i respektive land. 

Är jätte tacksam över alla funderingar och gissningar på vad det kan vara. Fick ett tips genom instagram att den kanske var norsk? 
Kommentera inlägget här: