retroida.blogg.se

FÖLJ MED PÅ FÄRDEN IN I RETRO VÄRLDEN

Påfyllnad i butiken på webben

Kategori: RetroIdasbutik

Idag välkomnar jag fredagen med glatt humör och jag välkomnar framförallt alla nya retroting som kommit till sin rätta plats i butiken. Jag tror att det blev 11 saker för att vara exakt! 
Jag har besämt mig för att använda den webbsida jag har haft från början som då hette retroida.tictail.com den adressen fungerar fortfarande men i veckan fixade jag på helt egen hand (är jätte stolt över mig själv ;)) ett eget domännamn som det så fint kallas. Nu kan du bara skriva in retroida.com och vips så öppnas min webbbutik upp och med en ny design. 
Ni ska få er ett litet smakprov på några av retrotingen som önskar sig nya ägare.
 
Ett par olivgröna "ROSTI" äggkoppar!
Ett kubpussel av Ilon Wiklunds vackra motiv.
Två stycken gardinlängder i häftigt 50 tals mönster.
Triangelformad vas av märket Upsala Ekeby Karlskrona
Hoppas ni tycker om de ni ser!?
 
Nu är ni varmt välkomna in i butiken www.retroida.com
 
Kommentera inlägget här: