retroida.blogg.se

FÖLJ MED PÅ FÄRDEN IN I RETRO VÄRLDEN

Det blir aldrig tjatigt med loppisar!!!

Kategori: 506070tal, Loppis, Loppisfynd, Loppislycka, Retrobloggare, Retroida, retrolycka, retromönster, secondhand, shopping, återvinning


Titta vad jag hittade åt Vera på Häradsvallens bakluckeloppis för 40kr. 
(null)
En röd docksäng med en söt gulmönstrad madrass till ❤️💛
Vidare åkte vi till Bergs gård där det nu under sommaren finns ett fint loppis i ett garage. 
(null)
(null) 
(null)
(null)
Ett roligt loppis med fina saker och bra ordning och ett jätte stort plus är att det ligger nära vårt landställe!! Efter loppisbesöket kan man ta sig en gofika i huset intill. Mera information om platsen och vägen dit finner ni här  https://www.bergsgardtrosa.se/
Till min förtjusning hittade jag en till grön retroväska som jag kan ha till stranden. 
(null)

(null)
Kolla in perstorpskivan i botten! 
Blev också en till klöver burk till Veras rum. Hon har en i en mindre storlek sen innan. 
(null)
Docksängs inköpet blev väldigt lyckad! 
(null)
Hoppas ni har en fin loppissommar. Jag och familjen är just nu påväg söderut för en vecka i vackra Skåne och där hoppas jag på många roliga loppisstopp.  
(null)
Jag har fått en del fina tips på loppisar neråt i landet men ni får gärna komma med flera!
Idag åker vi Trosa-Jönköping och vi tänkte ta småvägar från Linköping in mot Vättern och sen vidare mot Gränna. 
Imorgon åker vi Jönköping- Falsterbo. 
Vi kan också tänka oss att göra små avstickare ifrån de lite större vägarna. 

Kommentera inlägget här: