retroida.blogg.se

FÖLJ MED PÅ FÄRDEN IN I RETRO VÄRLDEN

Nynäshamns största loppis på Estö IP

Kategori: Allmänt, Loppis

Med hela bilen proppad med saker åkte min älskade man ner till Estö IP för att förbereda en heldag med försäljning på loppis!!! För fjärde året i rad!!! Måste tillägga att han lämnade hemmet redan 6:45 för att få en bra plats! Den vi alltid önskar, vid trädet. 


Jag och Vera kom ner till halv åtta och då var det i fullgång. Så spännande och roligt att se alla packa upp. Redan innan 10 då loppiset öppnade hade vi sålt en hel del! 

Vilken dag! Det är så kul att få träffa många människor man känner och många människor som man inte känner. Jag blir lycklig av att se hur glada köparna blir av sitt fynd hos mig! För det ska vara billigt på loppis! 


Jag stod själv i några timmar och så fort min man kom tillbaka tog jag mig runt loppiset i värmen och gjorde några fina fynd. 


Mycket blev sålt men har fortfarande en hel del kvar så nu funderar jag på att stå och sälja någon helg under sommaren på Häradsvallen i Vagnhärad. 

Kommentera inlägget här: