retroida.blogg.se

FÖLJ MED PÅ FÄRDEN IN I RETRO VÄRLDEN

Kära läsare

Kategori: 506070tal, secondhand, shopping

Hej mina kära bloggläsare. 

Jag som skulle få så mycket tid över till min hobby och bloggande efter att skolan tagit slut. Men nu jobbar man heltid och dagarna springer iväg. Men nu är jag här och blir lika lycklig varje gång jag bloggar. 

Att jag varit borta från bloggen mer än vanligt är inte bara pågrund av jobbet. Utan det har varit/är en omställning för mig och min kropp för i augusti kommer familjen Augustsson att bli tre <3 <3 <3 Det känns spännande med olika känslor involverade. Tur att man har 9 månader på sig att förbereda sig mentalt, kroppsligt och shoppmässigt. 

Jag har redan råkat köpa 23 små klädesplagg! De flesta genom dygnsauktion på Facebook. 

Tre nya plagg och resten begagnat, retro såklart. 

För en vecka sedan slog vi till på ett radhus också ;)
Känns helt fantastiskt. Vi flyttar in i början på maj så snart är det dags att börja packa och planera inredningen för vårt nya liv. Vi kommet att ha fem minuters gångavstånd till havet <3 

Nästa gång vi ses har jag fynd att visa er från denna vecka. För loppisar har man alltid tid att gå på. Eller hur?;) 

KOMMENTARER:

  • Ida svägerskan och blivande mostern! säger:
    2015-03-18 | 21:05:22

    Så mycket fint! 😍 När de blir äldre och större finns tyvärr inte så mycket att hitta av retro begagnat 😢

    Svar: Då får jag passa på att köpa en massa smått nu då :) Mycket tråkigt att det inte finns i äldre åldrarna. Men tur är att jag har en svägerska som är så duktig på att sy ;)
    RetroIda

  • Retrolux säger:
    2015-03-26 | 12:58:25
    Bloggadress: http://www.retrolux.blogg.se

    Hjärtliga grattis till alltihop! Underbart!

    Svar: Tack snälla!!!!:)
    RetroIda

  • Åsa Berger säger:
    2015-05-08 | 11:38:01
    Bloggadress: http://runfatchickrun.blogg.se/

    Hjärte Barn <3 Jössses så mycket fint!
    Hittade precis hit till din blogg. Den är fantastisk! Så inspirerande!
    Kram

    Svar: Tack snälla Åsa! Vad glad jag blev för det du skrivit och varmt välkommen till min blogg :) Du får gärna titta in i min lilla retrobutik på nätet också www.retroida.com Kram
    RetroIda

Kommentera inlägget här: