retroida.blogg.se

FÖLJ MED PÅ FÄRDEN IN I RETRO VÄRLDEN

En helg med fritid är lika med loppis besök

Kategori: 506070tal, Duralex, Loppis, återvinning

Det har tagit några dagar/veckor att försöka smälta att man är klar med sin förskolärarutbildning efter fyra års slit och nästan helt utan fritid. Nu får jag göra precis vad jag vill när jag är ledig och det är toppen! Kom på mig själv visslandes av lycka när jag bäddade sängen imorse och det har nog aldrig hänt ;) Dagen har jag förgyllt genom att umgås med min älskade man och det blev även en snabb visit på fyndet i Handen. Eftersom jag jobbar i Nynäshamn numera så får jag passa på att stanna där när vi är i krokarna. 
Mannen min valde att stanna i bilen medans jag gick och loppade. Konstigt att man inte kan gilla loppisar :) 

Jag köpte mig en söt lampa med fina motiv. 

Och en duralex skål till min samling. Vågar inte riktigt räkna hur många jag har nu men fina är dom. 
Och endast en ynka tjugolapp fick jag betala. 


KOMMENTARER:

  • Ida svägerskan säger:
    2015-01-31 | 22:09:58

    Åh så söt lampa! Ja jag håller med, konstigt att inte gilla loppis 😜

  • Lasse K säger:
    2015-01-31 | 23:08:59

    Kul!

    Själv var jag på Bryggan och skulle fika. Började dock med att rensa ut alla deras flaskor med patentkorkar och deras gamla syltburkar. Plus en snygg blå tillbringare.

    Svar: Va skoj Lasse! Där var jag i Fredags men hittade ingenting då.
    RetroIda

Kommentera inlägget här: