retroida.blogg.se

FÖLJ MED PÅ FÄRDEN IN I RETRO VÄRLDEN

Fredags shopping!

Kategori: shopping

Helgen är här igen och jag har tyvärr inte kunnat blogga så mycket som jag velat de senaste veckorna. Mycket som händer just nu och fått ta hand om baciller som just nu verkar hoppa på mig! Hoppas att våren och solen är på ingång <3

Idag shoppade jag lite smått och gott efter jobbet som jag gärna visar :)
Via ett tips på Facebook köpte jag tre retroaktiga tygkassar på Apoteket hjärtat för 29:- Det går alltid åt tygkassar.  Bra till det mesta! 

På Lindex hittade jag en tukanerkjol!

Jag brukar inte använda kjol men det är aldrig för sent att börja och speciellt inte när den ser ut såhär! 

Sen hittade jag en söt/läcker/speciell klänning av märket smash på en klädförmedling. 
Bara bra och fina inköp idag. 

Hoppas ni får en fin helg! <3


Kommentera inlägget här: