retroida.blogg.se

FÖLJ MED PÅ FÄRDEN IN I RETRO VÄRLDEN

Lördagen började så bra!

Kategori: 506070tal, Loppislycka, Nagelljusstake, Retroida, berså, gustavsberg, inredning, retrobloggare, retrolycka, shopping, stiglindberg

Idag åkte jag till mitt efterlängtade besök hos Bingeting! Och fyndade stort! Som jag alltid gör hos honom. Så kul!  

(null)
Finaste porslinet Berså 💚 Stig Lindberg. 
(null)
Nagel modul-ljusstake, Modell S-60. Design Ceasar Stoffi 1965 för Fritz Nagel Tyskland. 

Har ni vägarna förbi Bingeting i sommar så är det ett hett tips att stanna till där.
(null)



Jag stor fyndade lite åt min mamma idag också på en loppis som är sista lördagen varje månad på Sjötelegrafens parkering. 
(null)

(null)

(null)
Nu är hennes samling utökad! 💙

Ha en skön Lördag! 
Kommentera inlägget här: