retroida.blogg.se

FÖLJ MED PÅ FÄRDEN IN I RETRO VÄRLDEN

Idag en nybliven ägare åt en solsäng.

Kategori: Loppis, Loppisfynd, Loppislycka

Tanken var att efter jobbet åka direkt hem men den tanken tog en tvärvändning när jag slutat på jobbet. Klart att jag skulle svänga av vid ett loppis när det ändå låg på vägen hem. Dumt vore väll att bara åka förbi! Jag kunde ju missa värsta fyndet. 
Och det hade jag gjort om jag inte åkt dit för kolla här vad jag hittade. 
Jag hade lite svårt till en början att få isär den och tvekade faktiskt om jag skulle köpa den men hade en aning om att det var något speciellt man skulle göra för att få ut hela. Efter många försök då jag inte gav mig så lyckades jag lista ut knepet. 
Det kan inte bli mer retro för det här är solsängarnas solsäng. Och till det bästa är att den är helt ny med etikett kvar. 

Men oj oj oj vad jag längtar tills jag får ligga på det här blommiga mönstret. 

Sommaren är för den här gången precis förbi och äntligen har jag hittat min solsäng för ett riktigt fyndpris, endast 75kr. Ett tag slog tanken mig att jag skulle ha den i lägenheten någonstans men den tanken var jag snabbt tvungen att tänka om för vart skulle jag ha en solsäng inomhus någonstans??? 
Jag får helt enkelt längta efter den....

För nu bor den i förrådet dom kommande 8 månaderna......
Kommentera inlägget här: