retroida.blogg.se

FÖLJ MED PÅ FÄRDEN IN I RETRO VÄRLDEN

RetroIdasbutik på facebook

Kategori: 506070tal, RetroIdasbutik, facebook, vintage

Hej på er allesammans!
Jag hoppas ni har haft en lika bra midsommarhelg som jag. För jag är nu fylld av energi som jag fått av min älskade familj, från vårt landställe, avkopplande mornar i husvagnen med fåglarna som kvittrar eller regnet som smattrar på taket, fotbollsmatch med barnen, himelskt god mat och dryck och två avkopplande loppisbesök! 
Nu är jag hemma i Nynäshamn och imorgon nalkas det jobb igen i tre veckor framåt sen är det semester :) 
 
Jag tänkte i dagens inlägg bara informera om att jag precis har startat upp en sida på facebook,
RetroIda, ni hittar mig via länken nedan. 
https://www.facebook.com/Retroidasbutik
 
Där kommer jag att länka till mina blogginlägg samt sälja retroting, precis som på retroida.tictail.com (den finns kvar) Jag vill se om det är en bättre och lättare plattform för att samla alla retrointresserade och att ni samtidigt har chansen att handla smidigt där med fasta priser där frakten är inkluderad. 
Jag gör ett försök så får vi se vart det leder. En sak är säker iallafall och det är att jag brinner för det här som ni kanske redan har märkt ;)
 
Välkomna in för att gilla sidan!
Kommentera inlägget här: