retroida.blogg.se

FÖLJ MED PÅ FÄRDEN IN I RETRO VÄRLDEN

Information och Nyheter i RetroIdasbutik!

Kategori: RetroIdasbutik, Unicef, Välgörenhet, butik, retroting, tyger

Retroting ska inhandlas med omsorg och det ska vara lättsamt därför har jag ändrat om lite i butiken. Jag har tagit bort alla olika fraktkostnader som jag har upplevt som väldigt röriga att förstå sig på. Därför är det nu fri frakt och man behöver inte alls tänka på annat en den kostnaden som står. Det går även bra att maila mig om man hellre har en önskan att betala till mitt bankkonto istället för via paypal. Ni får också gärna komma med förslag på retroting som ni önskar ska dyka upp i min lilla butik på nätet. 
 
Elva retronyheter finns nu till försäljning att skåda och jag lovar er att det är flera på ingång!
Här får ni ett smakprov.
 Varmt välkomna in www.retroida.tictail.com
Instagram; RetroIda
 
Kommentera inlägget här: