retroida.blogg.se

FÖLJ MED PÅ FÄRDEN IN I RETRO VÄRLDEN

Femton nya ting i min retrovärld!

Kategori: RetroIdasbutik, Upsala-Ekeby, Villeroy & Boch, retroting, vintage, vintagekläder

Snart måste jag nog införskaffa mig ett retrolager! ;) Det är tur att vi har ett extra rum här hemma, vårt retrorum som nu är fylld med jätte fina ting. Några kvar för att stanna men de flesta längtar efter sina nya ägare! I sommar kommer jag förmodligen stå och sälja på två platser i Sverige. Jag återkommer med mera information när allt är klart.
Jag har precis lagt in 15 nya ting här kommer ett smakprov.
Villeroy & Boch Botanica Campanula rotundifolia, liten blåklocka.
Glasfat med söta små pluppar.
Herr skjorta i retrostil.
En underbart härlig sommarklänning till midsommar.
Keramikvas Ekeby.
Mysig tekopp med tillhörande ränder Upsala Ekeby Gefle.
 
Stig gärna in i butiken och frossa i flera retroting www.retroida.tictail.com
www.instagram.com/retroida 
 
Kommentera inlägget här: