retroida.blogg.se

FÖLJ MED PÅ FÄRDEN IN I RETRO VÄRLDEN

Nygammalt

Kategori: Allmänt

Nu finns det två stycken nygammla ting i retrobutiken att skåda. Är du kanske intresserad utav stickning av alla dess slag och inte har någon bra förvaringsplats för garn och stickpinnar. Då finns det nu en jätte fin korg till salu. 
 
 
Vill du glida fram som en färgklick när våren kommer att bjuda oss på ett fåtal gråadagar med regnskurar. Då finns det en regnkappa till salu. 
Mera information finner ni på www.retroida.tictail.com Välkomna in!
 
Veckans loppishandlade skedde redan idag, två dagar efter mitt förra loppisbesök. Loppoholick? Svar JA!
Men det hoppas jag att ni redan förstått att jag är ;) 
 
Gjorde inget storfynd idag men billigt blev det och jag kom hem med fina saker.
En GUL kruka. Har ingen direkt plan för den men den var gul och kostade 5 kronor. Såklart att jag tog den!
En liten fin filt som jag vet att den säkert kommer till nytta i framtiden till något, 10 kronor . Sen en mysig lite långre tunika med fickor att bara mysa i här hemma, 15 kronor. 30 kronor var det helt klart värt.
Ni som är ute efter begagnade möbler till ett bra pris titta in hos Fyndet i Haninge de har ganska mycket av de just nu såg jag. Hörnsoffor, bord, stolar, fotöljer, bokhyllor, byråer. 
 
Hoppas ni har sett dagens tidigare inlägg om Megaloppiset som äger rum i Kistamässan under den kommande helgen! Om inte gå gärna in och läs mera om det. 
 
 
Kommentera inlägget här: