retroida.blogg.se

FÖLJ MED PÅ FÄRDEN IN I RETRO VÄRLDEN

Bättre Begagnat

Kategori: Allmänt


Snart är det nytt år och det ska firas in i Hudiksvall. Min man har släkt som bor här. Det är jätte mysigt här uppe i glada hudik. I bilen påväg hit igår var jag bara tvungen att söka på olika loppisar. Hittade en i närheten där de bor en fynda lokal på 900 kvadrat, bättre begagnat Hudiksvalls antik och loppmarknad. Efter lunch åkte vi dit. Det fanns väldigt mycket fint som jag hade velat köpa men det var tyvärr inga fyndpriser. Många vackra teakmöbler och stringmöbler men jag älskar ju att fynda och idag var det inte en sådan dag. Jag hittade även en liten 
secondhand butik mitt i stan där jag smet in. Hittade en svart blus med märket Anna modeller design AB som jag fick för 40:- Kanske kommer med en bild framöver då den sitter på. 


Kommentera inlägget här: